ISP Antispam (was RE: Sendmail & Spamassasin)

V13 v13 at priest.com
Wed Aug 4 16:50:47 EEST 2004

On Wednesday 04 August 2004 15:53, Βασιλειου Σπυρος wrote:

> Βεβαιως. Το ενα ονομαζεται CoolWebSearch. Ενεργοποιειται σε Mozilla,
> Konquer,
> Internet Explorer (σε αυτα το εχω δει). Εκμεταλλευται την τεχνικη του blank
> page
> που οριζουμε καποιοι ως αρχικη σελιδα. Κανει συνεχη redirect σε διαφορες
> χχχ σελιδες.
> Το κολλας με επισκεψη σε διαφορα site (ειδικα αν ψαχνεις για crack και αλλα
> συναφη).
> Καθεται στον φακελο του cache του browser. Ειδικα σε παραθυρα στον ΙΕ δεν
> φευγει
> [...]

Exo paei se arketa site poy dimioyrgoyne problima se explorer kai den exo brei
kati poy na doylevei tose se linux.* oso kai se win.mozila. Exeis kapoio
URL ?

Oson afora to coolwebsearch, me ligo psaksimo eida oti doylevei mono se win.
Gia tin akribeia den brika poythena na leei oti doylevei se kati ektos apo
explorer. Poios soy eipe oti pianei kai se konqueror ?

<<V13>>