ISP Antispam (was RE: Sendmail & Spamassasin)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Aug 4 18:47:23 EEST 2004

On 2004-08-04 19:03, Dimitris <no.spam at see_signature.com> wrote:

> Έχω αρχίσει να βαριέμαι αυτή την κατάσταση.
>
> Έχω βαρεθεί να καθαρίζω χτυπημένα μηχανάκια με win$ (μόνο τον τελευταίο μήνα
> πέντε, σε λιγότερο ή περισσότερο κακή κατάσταση), χωρίς να είναι η δουλειά
> μου γμτ -- που και να ήταν πάλι θα το βαριόμουνα.
>
> Έχω βαρεθεί να χρειάζεται να τους ξανακάνω καθαρή εγκατάσταση των ΧΡ γιατί ο
> σκληρός τους έχει γίνει σούπα με σκουλήκια.
>
> Έχω βαρεθεί μετά την εγκατάσταση να κάνω update online και στο μεταξύ να έχω
> κολλήσει sasser (αυτό δεν ξέρω πώς ακριβώς έγινε και αν υπάρχει κανείς στη
> λίστα αυτή που να ξέρει, δεν θέλω να μάθω).

Join the club.

Αυτοί είναι λίγο-πολύ οι λόγοι για τους οποίους πλέον δεν δέχομαι ούτε να
ακούω ατάκες του στυλ "Ρε συ έχω κολλήσει νομίζω κάποιο ιό στα Windows μου"
κι απαντώ σχεδόν αμέσως:

"Σκοτίστηκα!  Δεν ξέρω γιατί κόλλησαν ιό τα Windows σου και, βασικά, δεν με
νοιάζει κιόλας.  Αν είχες κάποιο Linux ή BSD λειτουργικό, με λίγο καλή
προσπάθεια δε θα κολλούσες τίποτα.  Τα λέμε..."