ISP Antispam (was RE: Sendmail & Spamassasin)

Βασιλειου Σπυρος svasil at wirenet.gr
Wed Aug 4 15:53:45 EEST 2004

> ναι μερικα
>
> Mporeis na doseis paradeigmata apo 1-2 tetoia sites/spyware/adware?

Βεβαιως. Το ενα ονομαζεται CoolWebSearch. Ενεργοποιειται σε Mozilla,
Konquer,
Internet Explorer (σε αυτα το εχω δει). Εκμεταλλευται την τεχνικη του blank
page
που οριζουμε καποιοι ως αρχικη σελιδα. Κανει συνεχη redirect σε διαφορες χχχ
σελιδες.
Το κολλας με επισκεψη σε διαφορα site (ειδικα αν ψαχνεις για crack και αλλα
συναφη).
Καθεται στον φακελο του cache του browser. Ειδικα σε παραθυρα στον ΙΕ δεν
φευγει
ουτε με εργαλεια οπως πχ Lavasoft Ad-Aware καθοτι στην συγκεκριμενη
περιπτωση πειραζει
και ενα dll του ΙΕ.

Μια βολτα σε διαφορα site μπορει να σου δωσει και αλλα variants.
Παντως το θεμα Adware/Spyware ειναι κατι προς εξελιξη και δειχνει να
μετατρεπεται
σε πονοκεφαλο.Δεν ξερω αν συμφωνεις ή αν εχεις περιπτωσεις που να σου εχει
συμβει και αναλογο.

Φιλικα
Σπυρος