External USB HDD casings

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Mon Oct 20 22:20:02 EEST 2003

On Monday 20 October 2003 16:55, Alexander Yohalas wrote:
>    Είχα πάρει κατά τον Ιούνιο μια ίδιας μάρκας (αυτή που υποστηρίζει και
> Firewire) για χρήση σε ένα PC με Win98. Τα δύο που ρωτάς ίσχυαν για τα
> W98.
>    Την είχα δοκιμάσει και στο Linux μου (SuSE 8.1, kernel 2.4.19) και
> ενώ την έβρισκε σα συσκευή (την έβλεπα με lsusb σαν USB storage device),
> δε μπορούσε να την κάνει mount. Δε θυμάμαι αν την πρόσθετε καν στο
> /etc/fstab.
>    Χρησιμοποιώ FlashDisks, οπότε ξέρω ότι δεν υπάρχει γενικό πρόβλημα
> με το USB (και είναι και hot swappable).
> [...]

Και εγώ έχω πρόβλημα με την δικιά μου συσκευή. Είναι ένα usb Feiya SmartMedia
Reader/Writer που δεν υποστηρίζεται  από Linux. Με lsusb την βλέπω, αλλά
τίποτα από εκεί και πέρα. Έστειλα e-mail στους developers, αλλά δεν
απάντησαν...

Κακία:  Με παρηγορεί ότι δεν παίζει ούτε με Windows XP. Μόνο με 2000 και  98.
Χεχε...

- Γιάννης