External USB HDD casings

Alexander Yohalas agio at intracom.gr
Mon Oct 20 16:55:40 EEST 2003

DJ Art wrote:
> Καλησπέρα
>
> Έχει χρησιμοποιήσει κανείς στο Linux external usb hard drive casings σαν
> κι αυτά ??
> http://www.chronos.com.tw/products/usb/enclosure/hd337/hd337.htm
> http://www.chronos.com.tw/products/usb/enclosure/enclosure.htm
>
> (μιλάω γενικά, όχι για τη συγκεκριμένη μάρκα, απλώς είναι τα μόνα που
> ξέρω. Αν υπάρχουν κι άλλα τέτοια προϊόντα, παρακαλώ να πέσουν URLs ;)
>

> Με ενδιαφέρει η αγορά ενός τέτοιου, αλλά θέλω να ξέρω:
>
> 1) Αν το usb 2.0 casing είναι συμβατό και με usb 1.1 ports

> [...]

   Είχα πάρει κατά τον Ιούνιο μια ίδιας μάρκας (αυτή που υποστηρίζει και
Firewire) για χρήση σε ένα PC με Win98. Τα δύο που ρωτάς ίσχυαν για τα
W98.
   Την είχα δοκιμάσει και στο Linux μου (SuSE 8.1, kernel 2.4.19) και
ενώ την έβρισκε σα συσκευή (την έβλεπα με lsusb σαν USB storage device),
δε μπορούσε να την κάνει mount. Δε θυμάμαι αν την πρόσθετε καν στο
/etc/fstab.
   Χρησιμοποιώ FlashDisks, οπότε ξέρω ότι δεν υπάρχει γενικό πρόβλημα
με το USB (και είναι και hot swappable).
   Ένας γνωστός μου είχε πει ότι από όσο ήξερε, δεν ηπήρχε υποστήριξη για
τον IDE Controller που έχει μέσα το κουτί.
   Δεν το έψαξα περισσότερο τότε, ούτε ξέρω αν υπάρχει υποστήριξη από
νεότερο kernel.

AlxUnderNet :-) 42
Alexander Yohalas, Computer Engineer          | email: agio at intranet.gr
Technical Div. / T.E. Dept., INTRACOM S.A.    |        agio at intracom.gr
P.O.Box 68, 19002 PEANIA, Attica GREECE       |
Phone: (+30 210)6674335 Fax: (+30 210)6671446 |