External USB HDD casings

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Mon Oct 20 17:02:20 EEST 2003

On Monday 20 October 2003 16:29, DJ Art wrote:> Καλησπέρα>> Έχει χρησιμοποιήσει κανείς στο Linux external usb hard drive casings>-snip->> Με ενδιαφέρει η αγορά ενός τέτοιου, αλλά θέλω να ξέρω:>> 1) Αν το usb 2.0 casing είναι συμβατό και με usb 1.1 ports>> 2) το σημαντικότερο που με ενδιαφέρει: αν είναι πραγματικά hot> swappable, δηλαδή να το συνδέεις στη USΒ και το Linux να το βλέπει> χωρίς να χρειάζεται shutdown το σύστημα.>> BTW, να υποθέσω ότι λειτουργεί απλά και μόνο βάζοντας USB-Storage και> scsi emulation υποστήριξη στον πυρήνα, ακριβώς όπως και οι ψηφιακές> φωτογραφικές ??>> --> Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>
Μόλις προχθές πήρα ένα τέτοιο για έναν δίσκο 2.5" που μου είχε περισσέψει από ένα φορητό. Είναι μόνο USB 2.0 (Δεν έχει Firewire), και αν η θύρα του υπολογιστή δίνει σωστό ρεύμα, δεν χρειάζεται εξωτερική τροφοδοσία. Είναι της Transcend, μοντέλο TS0MHDENC. Το πήρα γύρω στα 50ε.
Παρατηρήσεις:
1) Είναι όντως προς τα πίσω συμβατό με 1.1 - ευτυχώς γιατί με USB 2.0 (ehci-hcd, Linux 2.4.22) δεν παίζει με τίποτα.
2) Ναι. Χρειάζεσαι: usb-storage, scsi_mod, sg και sd_mod. Και φυσικα, hotplug.
Δημήτρης
-- I am not a man! I am a free number!