free documentation license

Dimitris Glezos glezos at ceid.upatras.gr
Thu Nov 13 14:46:41 EET 2003

On Tue, 11 Nov 2003, Vasilis Vasaitis wrote:

>   Εγώ πάντως θα σου πρότεινα την GNU GPL. :^)

Αλέξανδρε ρίξε μια ματιά στο http://createivecommons.org/ - Είναι ένα
σύνολο από licences ειδικά για έργα του στυλ αυτού.

Πίσω από την CC είναι ο Lawrence Lessig [0], γνωστός για τη δουλειά του
γύρω από τα δικαιώματα των χρηστών του Internet κλπ..

Μια και οι GNU/OSI άδειες χρήσης είναι software-oriented, το CC έρχεται
να συμπληρώσει [1] το κενό παρέχοντας άδειες χρήσης για έργα όπως μουσική,
λογοτεχνία, περιεχόμενο σελίδων κλπ. Το FSF βλέπει θετικά τις CC άδειες
χρήσης, μια και καλύπτουν διαφορετική περιοχή έργων - και φυσικά έχουν
open χαρακτήρα [2].

Στην ιστοσελίδα τους υπάρχουν κάποια πολύ καλοφτιαγμένα εισαγωγικά
κείμενα/animations για τη φύση των αδειών. Ρίξε μια ματιά.

Δημήτρης Γλέζος

[0] http://www.lessig.org/
[1] http://creativecommons.org/faq#faq_entry_3321
[2] http://creativecommons.org/learn/aboutus/

--
Department of Computer Engineering and Informatics
University of Patras, Greece (ceid.upatras.gr)

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)