free documentation license

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Nov 11 00:43:38 EET 2003

On Mon, Nov 10, 2003 at 02:28:58PM -0500, Alexandros Papadopoulos wrote:
> Πλησιάζοντας στο τέλος της χρονιάς, το μάθημα περί GNU/Linux που
> προσπάθησα να σχεδιάσω/παραδώσω [0] είναι σχεδόν στη τελική του μορφή.
> Δυστυχώς το μαθητικό κοινό ήταν πολύ περιορισμένο αυτό το εξάμηνο (μετά
> βίας 10 άτομα), οπότε δεν μπορώ να πω ότι το υλικό έχει "δοκιμαστεί"
> όπως πρέπει.
>
> Όπως και να'χει, πριν την αποφοίτησή μου (σε ένα μήνα), θέλω να
> ενημερώσω όσο το δυνατόν περισσότερους ενδιαφερόμενους ότι το υλικό του
> μαθήματος (οι παρουσιάσεις, και λιγοστές ασκήσεις) μπορεί να
> χρησιμοποιηθεί με μια GNU-style άδεια.

> [...]

  Την FDL προσωπικά τη γνωρίζω από την όλη συζήτηση μέσα στο Debian
project γύρω από αυτήν, καθώς θεωρούν ότι γενικά πρόκειται για άδεια
που δεν ικανοποιεί τα DSFG (Debian Free Software Guidelines). Ρίξε μια
ματιά αν θέλεις στο:

	http://people.debian.org/~srivasta/Position_Statement.html

  Εγώ πάντως θα σου πρότεινα την GNU GPL. :^)

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr
+306976604701