ati drivers - suse 9.0

Tom Diamond thdiaman at uth.gr
Tue Nov 11 09:36:35 EET 2003

Καλημέρα,

Προσπαθώ να βάλω τους drivers για την κάρτα γραφικών μου (ATI Radeon 9500) σε
SuSE 9.0 (kernel 2.4.21-athlon). Κάθε φορά, όμως, που πάω να φορτώσω το
κατάλληλο module (fglrx.o), μου λέει ότι υπάρχουν unresolved sylmbols (δε
θυμάμαι ακριβώς το μήνυμα αλλλά κάτι λέει για _mmx_memcpy_[αριθμοί] και για
_irq_stat_[αριθμοί]). Αυτό συμβαίνει τόσο με τους drivers της ίδιας της ATI όσο
και με τους drivers που δίνει η SuSW στο ftp
(ftp.suse.com/pub/suse/i386/supplementary/X/XFree86/ATI/suse90/fglrx/3.2.8/).
Στην προηγούμενη εγκατάσταση σε SuSE 8.2 οι drivers φορτώνονταν κανονικά.
Καμιά ιδέα;

Tom.

----
Klein bottle for sale... inquire within.