ati drivers - suse 9.0

DJ Art djart at hellug.gr
Tue Nov 11 12:34:17 EET 2003

Quoting Tom Diamond <thdiaman at uth.gr>:

> Καλημέρα,
>
> Προσπαθώ να βάλω τους drivers για την κάρτα γραφικών μου (ATI Radeon 9500)
> σε
> SuSE 9.0 (kernel 2.4.21-athlon). Κάθε φορά, όμως, που πάω να φορτώσω το
> κατάλληλο module (fglrx.o), μου λέει ότι υπάρχουν unresolved sylmbols (δε
> θυμάμαι ακριβώς το μήνυμα αλλλά κάτι λέει για _mmx_memcpy_[αριθμοί] και για
> _irq_stat_[αριθμοί]). Αυτό συμβαίνει τόσο με τους drivers της ίδιας της ATI
> όσο
> και με τους drivers που δίνει η SuSW στο ftp
> [...]

Η ιδέα που θα πρότεινα εγώ είναι να εγκαταστήσεις τους drivers από source αν
υπάρχουν (ή έστω drivers των οποίων ένα κομμάτι είναι binary, αλλά τέλος πάντων
κάνουν ένα υποτυπώδες compile).

Αν δεν υπάρχουν, έχεις ρίξει καμιά ματιά σε κάποιο README ? Κάπου που να λέει τα
προαπαιτούμενα που χρειάζονται στο σύστημα και συγκεκριμένα στο configuration
του kernel για να εγκατασταθούν οι drivers (Π.χ. ύπαρξη κάποιων modules).

Στο 8.2 που αναφέρεις, ήταν compiled από σένα ο πυρήνας ή όχι ? Στο 9.0 τί ισχύει ??

--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?
A: Ιδιοκτήτης! ;-)