free documentation license

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Mon Nov 10 21:28:58 EET 2003

Πλησιάζοντας στο τέλος της χρονιάς, το μάθημα περί GNU/Linux που
προσπάθησα να σχεδιάσω/παραδώσω [0] είναι σχεδόν στη τελική του μορφή.
Δυστυχώς το μαθητικό κοινό ήταν πολύ περιορισμένο αυτό το εξάμηνο (μετά
βίας 10 άτομα), οπότε δεν μπορώ να πω ότι το υλικό έχει "δοκιμαστεί"
όπως πρέπει.

Όπως και να'χει, πριν την αποφοίτησή μου (σε ένα μήνα), θέλω να
ενημερώσω όσο το δυνατόν περισσότερους ενδιαφερόμενους ότι το υλικό του
μαθήματος (οι παρουσιάσεις, και λιγοστές ασκήσεις) μπορεί να
χρησιμοποιηθεί με μια GNU-style άδεια.

Θέλω να επωφεληθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι άνθρωποι από αυτό το
υλικό, χωρίς να μπορέσει κανείς να το χρησιμοποιήσει (νόμιμα) σαν
εμπορικό υλικό, περιορίζοντας τη χρήση του από άλλους.

Η άδεια που κοιτάω αυτή τη στιγμή είναι η GNU Free Documentation [1]
License

Αν έχει κανείς σκέψεις/εμπειρίες με τη συγκεκριμένη περίπτωση, θα
εκτιμούσα τα σχόλιά του/της.

Ευχαριστώ

-Α

[0] http://andrew.cmu.edu/~apapadop/stuco