Fedora Core 1:Screenshots με Ελληνικά

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Sat Nov 8 18:12:44 EET 2003

Τα πάντα είναι θέμα συνήθειας.
Γιατί άραγε οι λέξεις "οθόνη" και "εκτυπωτής" ή "γραμματοσειρά"
δεν σου φαίνονται περίεργες;
Επειδή οι εξελίξεις στην πληροφορική είναι κυρίως αμερικανικής
προέλευσης, δεν σημαίνει ότι όλοι οι άλλοι λαοί πρέπει να καταργήσουν
την γλώσσα τους. Εξ άλλου, το ίδιο γίνεται στις άλλες επιστήμες;;
Όχι βέβαια. Φοιτητής είσαι και θα το καταλάβεις εύκολα.

Το θέμα είναι ποιος κάνει την απόδοση στα ελληνικά, και πως
περνάει αυτή η απόδοση στο ευρύ κοινό.

Συμφωνώ βεβαίως, ότι όταν δεν υπάρχει κοινή συμφωνία για την απόδοση ενός
όρου, καλύτερα να μη τον μεταφράσουμε. Αλλά προσωρινά. Μέχρι να
βρεθεί μια καλή μετάφραση και να αρχίσει να κυκλοφορεί. Και καλή δεν η κατά
λέξη μετάφραση.

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net