Πρόβλημα ήχου-KDE

DJ Art djart at linux.gr
Tue Nov 4 16:41:11 EET 2003

On Tuesday 04 November 2003 15:14, Athanasios Karagianniotis wrote:
> Καλησπέρα σας
> Στο φρέσκο μου Slackware 9.1 αντιμετωπίζω κάποια μικρά προβληματάκια
> ήχου στο KDE. Συγκεκριμένα οι απλοί χρήστες δεν ακούνε την ειδοποίηση
> συστήματος στην κονσόλα κατά την αυτόματη συμπλήρωση (αλλά ούτε και
> το beep από το μεγαφωνάκι συστήματος!) και δεν παίζει το πρωτόκολλο
> audiocd στον Konqueror. Εδώ πρέπει να αναφέρω ότι το cdparanoia
> λειτουργεί κανονικά. Επειδή ο root δεν έχει πρόβλημα , φαντάζομαι ότι
> είναι θέμα αδειών..Οι 2 χρήστες του μηχανήματος είναι στα groups
> root,disk,sys και cdruser το οποίο έφτιαξα εγώ για ευνόητους λόγους.
> [...]

Αν είναι καθαρά θέμα perimissions όπως λές, κάνε σαν root ένα:

# chmod a+rw /dev/dsp
# chmod a+rw /dev/mixer

και μάλλον θα λυθούν όλα σου τα προβλήματα.

όσον αφορά το beep μέσα από kde, το kde υπερισχύει του beep και αντί να
το παίζει το μεγαφωνάκι του PC, το kde το "ανακατευθύνει" μέσα από τα
ηχεία (παίζει δηλαδή ένα beep.wav). Άρα, ναι, το πρόβλημά σου μοιάζει
να είναι όντως τα permissions (και δεδομένου ότι κι εγώ όταν εγκαθιστώ
το Slackware, το chmod είναι από τα πρώτα πράγματα που κάνω :)

ΥΓ:
Μετά από αρκετά χρόνια χρήσης του Linux εγώ το έκλεισα πλέον το system
beep (bell-style none). Κάποια στιγμή έφτασε να μου σπάει τα νεύρα,
αφού οτιδήποτε και να θέλω να κάνω, αυτό θα μου πάρει τουλάχιστον 2
πατήματα του tab ;)
--
Kyritsis Athanasios <djart at linux.gr>

Q: Εθελοντής ή θεατής ?