Πρόβλημα ήχου-KDE

Athanasios Karagianniotis agk at med.auth.gr
Tue Nov 4 15:14:33 EET 2003

Καλησπέρα σας
Στο φρέσκο μου Slackware 9.1 αντιμετωπίζω κάποια μικρά προβληματάκια ήχου στο
KDE. Συγκεκριμένα οι απλοί χρήστες δεν ακούνε την ειδοποίηση συστήματος στην
κονσόλα κατά την αυτόματη συμπλήρωση (αλλά ούτε και το beep από το μεγαφωνάκι
συστήματος!) και δεν παίζει το πρωτόκολλο audiocd στον Konqueror. Εδώ πρέπει
να αναφέρω ότι το cdparanoia λειτουργεί κανονικά. Επειδή ο root δεν έχει
πρόβλημα , φαντάζομαι ότι είναι θέμα αδειών..Οι 2 χρήστες του μηχανήματος
είναι στα groups root,disk,sys και cdruser το οποίο έφτιαξα εγώ για ευνόητους
λόγους.
Κάποια πρόταση;

--
"What's real? what is true?