Πρόβλημα ήχου-KDE

Athanasios Karagianniotis agk at med.auth.gr
Tue Nov 4 23:46:58 EET 2003

Στις Τρι 04 Νοε 2003 16:41, ο/η DJ Art έγραψε:

> Αν είναι καθαρά θέμα perimissions όπως λές, κάνε σαν root ένα:
>
> # chmod a+rw /dev/dsp
> # chmod a+rw /dev/mixer
>
> και μάλλον θα λυθούν όλα σου τα προβλήματα.
>
> όσον αφορά το beep μέσα από kde, το kde υπερισχύει του beep και αντί να
> το παίζει το μεγαφωνάκι του PC, το kde το "ανακατευθύνει" μέσα από τα
> ηχεία (παίζει δηλαδή ένα beep.wav). Άρα, ναι, το πρόβλημά σου μοιάζει
> να είναι όντως τα permissions (και δεδομένου ότι κι εγώ όταν εγκαθιστώ
> το Slackware, το chmod είναι από τα πρώτα πράγματα που κάνω :)

Και εγώ φτιάχνω τις άδειες για το /dev/sound/* μέσα από το rc.local, μιάς και
έχω devfs. Κάτι άλλο φταίει μάλλον. Αν δεν ήταν πολύ σαφές από το πρώτο μου
μύνημα, όλοι οι άλλοι ήχοι πάνε μιά χαρά και στο KDE και στο GNOME. Κάτι
ενδιαφέρον που είδα τώρα είναι ότι το system bell δεν ακούγεται ούτε στο
xterm  κάτω από KDE !!! Και αυτό που με προβληματίζει πιο πολύ είναι ο
audiocd slave, που αρνείται πεισματικά να δουλέψει...

--
"What's real? what is true?
 I ain't turning my back on you

Wish Fulfillment