LaTeX: Κερκίς και itemize

Konstantinos Koukopoulos k.koukopoulos at di.uoa.gr
Tue Nov 4 22:27:04 EET 2003

On Τρι, Νοέ 04, 2003 at 02:25:56 +0200, Vasilis Vasaitis wrote:
>  Έχει κανείς καμιά ιδέα για το πώς να αντιμετωπίσω κάτι τέτοιο; Το
>ιδανικό θα ήταν να μπορεί να μπει κάπου μια εντολή που να καθορίζει το
>χαρακτήρα που θα χρησιμοποιείται για το εσωτερικό itemize. Διαφορετικά
>θα πρέπει να τον ορίζω εγώ κάθε φορά με το χέρι στο προαιρετικό όρισμα
>του \item, που δε λέει...

στο περιβάλλον itemize το label δημιουργείται με τις εντολές:
\labelitemi    (για το πρώτο επίπεδο)
\labelitemii   (για το δεύτερο επίπεδο)
\labelitemiii  (για το τρίτο επίπεδο)
\labelitemiv   (για το τέταρτο επίπεδο)

συνεπώς αρκεί να κάνεις στο πρωίμιο του κειμένου σου το εξής:

\renewcommand{\labelitemii}{kati}

ωστέ το label στο δεύτερο επίπεδο του itemize να είναι η λέξη 'kati'.

--