Προβλήματα με Partition Resizing

Aggelos Economopoulos aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue May 20 18:52:01 EEST 2003

On Monday 19 May 2003 15:27, Φίλιος Κωνσταντίνος wrote:
[snipped load of crap]
> Υπάρχει καμία πρόταση;

Υπάρχει κανένα πρόβλημα; Το linux μπουτάρει, το fdisk δουλεύει (όπως
φαντάζομαι και το sfdisk), το cfdisk έχει μιά ωραία manual page που καλό θα
ήταν να την διαβάζει ο κόσμος _πρίν_ στείλει μαλ^Wκάτι σαν τα παραπάνω στη
λίστα.

Όσο για το partition magic, ένα πρόγραμμα το οποίο κατορθώνει να ωθεί τους
αστοιχείωτους να πυροβολήσουν το πόδι τους χωρίς να παρέχει καμία διευκόλυνση
στους υπόλοιπους, απλά "δεν υποστηρίζεται". Πάρε τηλέφωνο/στείλε email στο
support της powerquest - αφού τους έδωσες τα λεφτά σου (ναί, καλά, λέμε τώρα)
θα χαρούν να σε εξυπηρετήσουν. Εγώ τουλάχιστον δεν υπάρχει περίπτωση να χάσω
1 sec από το χρόνο μου γιά να σου πώ πώς να παρακάμψεις τα bugs ενός
προγράμματος για το οποίο δεν έχω καν τον κώδικα (αν και το συγκεκριμένο bug
είναι μάλλον προφανές που οφείλεται - πάντα υποθετικά, χωρίς τον κώδικα).