CD Recording

Michalis Macheras ioanmi at otenet.gr
Thu May 8 13:12:01 EEST 2003

On Thu, 2003-05-08 at 12:41, Nikiforakis Manos wrote:
> δημιουργίας
>
> θα πρότεινα το k3b μιας και είναι το μόνο απ' τα γραφικά front-ends με το
> οποίο μπορώ να γράψω "cd on the fly" -Δηλαδή να μη φτιαξει image στο σκληρό
> και μετά να το μεταφέρει στο cd, αλλά να γράψει το cd κατευθείαν. Για iso
> images δε το συζητάμε - νομίζω όλα το κάνουν αυτό.
> Τις τελευταίες μέρες είδα και το CdBakeOven. Μου φανηκε πολύ καλό και αν
> συνεχίσει έτσι θα κυριαρχήσει! Παρόλα αυτά δεν κατάφερα να γράψω cd on the
> fly.
>
> Υ.Γ Μην εμπιστεύεσαι το k3b-Setup -αν χρησιμοποιήσεις το k3b. Εκεί την
> [...]

To k3b-setup δεν νομίζω ότι είναι ακόμα έτοιμο. Είχα πρόοβλημα με τις
ρυθμίσεις που έκανε. Αντιθέτως με  το xcdroast όλα πήγαν καλά. Ρύθμισε
σωστά τα permissions ώστε να μην χρειάζεται απαραίτητα να είσαι root για
να γράψεις cd. Eπίσης γράφει cd on the   fly (τουλάχιστον η έκδοση
0.98a13 και χωρίς να έχω και το dvd scsi-emulated). Προς το παρόν θα
πρότεινα xcdroast. Το k3b διαθέτει πιο  όμορφο περιιβάλλον και είναι
πολλά υποοσχόμενο.

--
Michalis Macheras <ioanmi at otenet.gr>