outgoing mail

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Fri Mar 14 04:46:02 EET 2003

Έβγαλα από τα recipients το Fanurgakis Manolis <mfano at softhome.net>.
Μάλλον δεν τον νοιάζει τον Μανώλη yet-another-flamewar :P

On 2003-03-14 02:09, Vasilis Vasaitis <vvas at hal.csd.auth.gr> wrote:

> Αυτό, ως γνωστόν, είναι επιχείρημα με λίγη αξία στους κύκλους μας.
> Αλλιώς, όλοι θα πηγαίναμε ως πρώτη επιλογή στα Windows, και πάντως
> σίγουρα όχι στο FreeBSD. :-P

Η πλειοψηφία δεν έχει πάντα άδικο, αν και σε γενικές γραμμές συμφωνώ
με το τι λες.  Δεν το σκέφτηκα αυτό που λες, γιατί είχα στο νου μου το
``Περισσότεροι users = πιο εύκολο να βρεις βοήθεια''.

> Ναι, γι' αυτό και κάθε φορά που βρίσκεται Ακόμα Ένα Exploit του
> Sendmail (TM), όπως το πρόσφατο, όλοι ανατριχιάζουν.

Και όλοι όσοι ενδιαφέρονται έστω και λίγο για το security έχουν
σύντομα αναβαθμίσει το Sendmail τους.  Εγώ ο ίδιος απάντησα *πάρα*
πολλά mail για το πως θα αναβαθμίσει κάποιος το Sendmail του σε
FreeBSD, τόσο στην freebsd-questions όσο και στο USENET newsgroup
comp.unix.bsd.freebsd.misc.  Εγώ επίσης στην freebsd-chat διόρθωσα
κάποιο λάθος που είχαν οι οδηγίες του www.Sendmail.org για το πως να
κάνει patch κάποιος με τα diffs για 8.12.x, 8.11.x και 8.10.x.

Ξέρω πόσος κόσμος χρειάστηκε να αναβαθμίσει το Sendmail του :-)

Δεν χρειάζεται 'ανατριχίλα'.  Απλές, σταθερές και σίγουρες κινήσεις
είναι αρκετές για να μην έχει κανείς πρόβλημα.

>   exim exim exim exim. :^)

Hehehehe.  Υπόσχομαι στις 22-23 Μάρτη να κάτσω να μου δείξεις πως
στήνεις, χρησιμοποιείς, ρυθμίζεις και παρακολουθείς το Exim.
Εξάλλου, γι αυτό μίλησα αρχικά για 'προσωπικές προτιμήσεις'.
Ο καθένας μας έχει και τη δική του.

Ειδικά εγώ είμαι από τα πιο αναποφάσιστα άτομα που ξέρω.  Έχω δώ και 1
χρόνο στο HOME μου ένα ~/bin/edit που κάνει toggle από Emacs σε vi και
ανάποδα περίπου 20 φορές τη μέρα.  Βγάλε συμπέρασμα τώρα . . .

- Γιώργος