outgoing mail

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Mar 14 02:09:01 EET 2003

On Fri, Mar 14, 2003 at 12:10:57AM +0200, Γιώργος Κεραμίδας wrote:

> Εγώ πάλι θα σου πρότεινα ανεπιφύλακτα Sendmail, αλλά αυτά είναι
> προσωπικές προτιμήσεις.
>
> Αυτή τη στιγμή, το Sendmail έχει πολύ μεγαλύτερη εγκατεστημένη βάση.

  Αυτό, ως γνωστόν, είναι επιχείρημα με λίγη αξία στους κύκλους μας.
Αλλιώς, όλοι θα πηγαίναμε ως πρώτη επιλογή στα Windows, και πάντως
σίγουρα όχι στο FreeBSD. :-P

> Είναι ακόμα και σήμερα, δεκαετίες μετά την πρώτη του εμφάνιση, ένας
> μοντέρνος MTA που ουσιαστικά αποτελεί τη ραχοκοκκαλιά του mail traffic
> στο διαδίκτυο.

  Ναι, γι' αυτό και κάθε φορά που βρίσκεται Ακόμα Ένα Exploit του
Sendmail (TM), όπως το πρόσφατο, όλοι ανατριχιάζουν.

  exim exim exim exim. :^)

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr