outgoing mail

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Mar 13 16:09:02 EET 2003

On 2003-03-13 13:21, Fanurgakis Manolis <mfano at softhome.net> wrote:

> Για τη δουλειά αυτή απ' ότι βλέπω με λίγο ψάξιμο μπορώ να
> χρησιμοποιήσω sendmail ή qmail.  Για το τελευταίο λένε ότι έιναι πιο
> απλό στο στήσιμο και πιο ασφαλές.  Το κατέβασα και προσπάθησα να το
> εγκαταστήσω, αλλά βλέπω ότι η εγκατάσταση είναι κάπως περίπλοκη.

Α, παρεπιπτόντως.  Τι ήταν αυτό που σε δυσκόλεψε στην εγκατάσταση του
qmail;  Έχω κάνει κάμποσες εγκαταστάσεις και δεν είδα κάτι που μπορεί
να είναι τραγικά δύσκολο.

Αν μας πεις κάτι συγκεκριμένο που κολλάς, εγώ τουλάχιστον, μπορώ να σε
βοηθήσω σχετικά να στήσεις είτε Sendmail, είτε qmail, είτε Postfix...

- Γιώργος