outgoing mail

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Fri Mar 14 00:40:02 EET 2003

On 2003-03-13 21:47, Fanurgakis Manolis <mfano at softhome.net> wrote:

> Φοβάμαι πως έχεις δίκιο. Σε πρώτη ευκαιρία θα ασχοληθώ διεξοδικά με
> το exim που προτείνει ο fateswarm.

Εγώ πάλι θα σου πρότεινα ανεπιφύλακτα Sendmail, αλλά αυτά είναι
προσωπικές προτιμήσεις.

Αυτή τη στιγμή, το Sendmail έχει πολύ μεγαλύτερη εγκατεστημένη βάση.
Είναι ακόμα και σήμερα, δεκαετίες μετά την πρώτη του εμφάνιση, ένας
μοντέρνος MTA που ουσιαστικά αποτελεί τη ραχοκοκκαλιά του mail traffic
στο διαδίκτυο.

Στήσε όποιο προτιμάς.  Απλά μην βασίσεις την επιλογή σου σε ένα σχόλιο
που έκανε κάποιος σε μια λίστα (αυτό αναφέρεται τόσο στα δικά μου, όσο
και στου Μιχάλη).  Υπάρχουν διάφοροι λόγοι γιατί να προτιμήσει κάποιος
το Sendmail ή το qmail ή το Postfix ή το Exim.  Κάμποσοι από αυτούς
είναι τεχνικοί λόγοι.  Άλλοι είναι προσωπικοί (π.χ. μπορώ να το στήσω
πιο εύκολα και να αλλάξω τις ρυθμίσεις χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία).

Όχι όμως γιατί κάποιος 'είπε' σε κάποια λίστα 'βάλε αυτό'...  Ε όχι :-P

- Γιώργος