Periodika Linux (Re: Αφιέρωμα Linux!!!)

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Sat Mar 8 02:01:02 EET 2003

> oxi

Oxi? Gi ayto vgainei periodiko gia gadgets ypshlhs texnologias, vlepe T3
to opoio sthn ellhnikh agora mono ws en6eto efhmeridas 6a mporouse na
synthrh6ei?

> Ti FUD einai pali auto; To 1984 pou oi asxoloumenoi me upologistes htan
> 100 atoma sthn a8hna kai 37 sthn eparxia uphrxan aksioprepestata
> periodika.

To '84 den yphrxe trieths krish sth diafhmistikh agora pou exei gamisei
to budget olwn twn periodikwn shmera.

> Exeis entelos xasei ti mpala.

Egw sou lew mia pragmatikothta pou isxyei kai exei plhksei sxedon ola ta
entypa ths agoras. Ama de s'aresei ayto dikaiwma sou.

Auto pou xriazete einai mia omada sobarwn
> an8rwpwn pou exoun oreksh kai xrono na to kanoun. Epeidi, to 99% ekeinwn
> pou 8a mporousan a) exoun doulies b) paidia c) skulia d) gatia kai opws
> blepo edo e) fobo mh tous faei o lamprakhs f) upoklinontai sto lamprakh
> kai ton afhnoun na kanei oti 8elei, de blepo na ginetai kati eukolo.

Xreiazesai kai fragka gia na ftiakseis ena periodiko ki an den ta exeis
pas se ekdoth na sto ftiaksei. Ekdoths o opoios 6a evgaze shmera eidikou
typoy periodiko me thn krish poy yparxei sthn piatsa den yparxei.

> Mprabo sta paidia pou exoun mexri tora prospa8isei se ayto to xoro. Na
> euxi8o na ksanaprospa8hsoyn ke auti ti fora se megalh ekdotikh(=dianomh
> se olh thn ellada, omorfh selidopoiish, kuriws se eksofilo) giati mono
> etsi eksasfalizoun pi8anothtes sta8erhs epitixias.

Oi megales ekdotikes kovoun entypa aderfi, ayto prospa6w na sou pw alla
apo to ena ayti sou mpainei ki apo to allo sou vgainei. Dianomh se olh
thn Ellada shmainei 35% tou tzirou tou periodikou paei sthn etairia
dianomhs. Polla periodika exoun dianomh se olh thn Ellada, wraia
selidopoihsh kai wraio ekswfyllo kai pane stis kalendes, vlepe Esquire
gia paradeigma...