Periodika Linux (Re: Αφιέρωμα Linux!!!)

fateswarm admin at www0.org
Sat Mar 8 01:08:01 EET 2003

On Fri, Mar 07, 2003 at 11:02:08PM +0200, Costas Barakitis wrote:

> Ekei sto UK eiste mia agora 40 ekatommyriwn an6rwpwn

nai

> me poly kalyterh
> sxesh me thn texnologia ap'oti edw sto Ellada.

oxi

> An den to exeis parei xampari, pou profanws logw diamonhs sto UK den to
> exeis, h agora twn periodikwn paei kata diaolou sto Ellada kai osa den
> kleinoun mpainoun en6eta se efhmerides.

Ti FUD einai pali auto; To 1984 pou oi asxoloumenoi me upologistes htan
100 atoma sthn a8hna kai 37 sthn eparxia uphrxan aksioprepestata
periodika. To idio kai mexri tora. To na upoklinese ston Lamprakh kai
oti allo blepeis sto dolnet.gr epeidi apla exei kaluterh dianomh kai
diafimish de shmainei oti h kosmos den 8elei ena kalo periodiko gia
UNIX/Linux.

> Epomenws to na vreis kai kyriws
> na psiseis megalo organismo na xwsei fragka gia na ftiaksei ena
> periodiko pou sthn kalyterh periptwsh 6a exei 5.000 antitypa tiraz
> prepei na eisai poly megalos magkas. Edw den yparxoun periodika gia to
> Internet pou einai kai poly pio diadedomeno a6lhma apo to Linux, ti na
> leme twra..

Exeis entelos xasei ti mpala.Auto pou xriazete einai mia omada sobarwn
an8rwpwn pou exoun oreksh kai xrono na to kanoun. Epeidi, to 99% ekeinwn
pou 8a mporousan a) exoun doulies b) paidia c) skulia d) gatia kai opws
blepo edo e) fobo mh tous faei o lamprakhs f) upoklinontai sto lamprakh
kai ton afhnoun na kanei oti 8elei, de blepo na ginetai kati eukolo.

Mprabo sta paidia pou exoun mexri tora prospa8isei se ayto to xoro. Na
euxi8o na ksanaprospa8hsoyn ke auti ti fora se megalh ekdotikh(=dianomh
se olh thn ellada, omorfh selidopoiish, kuriws se eksofilo) giati mono
etsi eksasfalizoun pi8anothtes sta8erhs epitixias.

-euxaristo