Periodika Linux (Re: Αφιέρωμα Linux!!!)

Costas Barakitis bcostas at hol.gr
Fri Mar 7 22:50:02 EET 2003

> To linux gia na exei aksiopreph upostiriksh apo periodika, polu apla
> 8elei to diko tou periodiko. Eixe parei to mati mou kati fanzine gia
> linux alla ap'oti ema8a exoun stamatisei. Edo sto UK, uparxei to
> LinuxFORMAT, ena periodiko pou sthrizetai apo megalh ekdotikh.

Ekei sto UK eiste mia agora 40 ekatommyriwn an6rwpwn me poly kalyterh
sxesh me thn texnologia ap'oti edw sto Ellada.

> Me thn upostiriksh mias megalhs ekdotikhs pou den periorizetai se
> a8ina kai 8essalonikh kati tetoio 8a eixe mellon.

An den to exeis parei xampari, pou profanws logw diamonhs sto UK den to
exeis, h agora twn periodikwn paei kata diaolou sto Ellada kai osa den
kleinoun mpainoun en6eta se efhmerides. Epomenws to na vreis kai kyriws
na psiseis megalo organismo na xwsei fragka gia na ftiaksei ena
periodiko pou sthn kalyterh periptwsh 6a exei 5.000 antitypa tiraz
prepei na eisai poly megalos magkas. Edw den yparxoun periodika gia to
Internet pou einai kai poly pio diadedomeno a6lhma apo to Linux, ti na
leme twra...