Ελληνική σημαία ελληνικά

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Sun Jun 22 01:32:01 EEST 2003

On Saturday 21 June 2003 18:26, Sotiris Rentoulis wrote:

> Ακόμα κι όταν αυτές είναι εξελληνισμένες
> (με ελληνικά μενού και ρυθμίσεις) και η σημαιούλα μου δείχνει
> ελληνικά, εμφανίζονται μόνο αγγλικοί χαρακτήρες (στο KWrite
> για παράδειγμα).

Μήπως είναι θέμα των fonts με τα οποία προσπαθείς να γράψεις Ελληνικά;
Όταν λες "εμφανίζονται μόνο αγγλικοί χαρακτήρες", αυτό σημαίνει ότι αν
πας να γράψεις με ελληνικούς δεν εμφανίζεται *τίποτα* ;

Για δοκίμασε να αλλάξεις τα fonts που χρησιμοποιεί το KDE (η να
τεστάρεις το πληκτρολόγιό σου σε κάποιο πρόγραμμα που σηκώνει πιο
εύκολα αλλαγές fonts, όπως το KMail)

-Α
--
http://andrew.cmu.edu/~apapadop/pub_key.asc
3DAD 8435 DB52 F17B 640F  D78C 8260 0CC1 0B75 8265