Ελληνική σημαία, αλλά όχι ελληνικά

Sotiris Rentoulis rentoulis at hotmail.com
Sun Jun 22 01:22:01 EEST 2003

 Αγαπητοί φίλοι,

 Έχω εγκαταστήσει το SuSE 7.2 στον υπολογιστή μου. Μετά από
κάποιες αρχικές ρυθμίσεις έχω σωστά ελληνικά στην κονσόλα
με locale "el_GR". Στα Χ, όμως, αν και έχω ορίσει δύο γλώσσες
στο πληκτρολόγιο, με αποτέλεσμα να φαίνεται το σημαιάκι που
δείχνει τη γλώσσα (αγγλικά/ελληνικά) και να αλλάζει η γλώσσα
με τον εξ ορισμού συνδυασμό πλήκτρων, δεν έχω ελληνικά στις
διάφορες Χ εφαρμογές. Ακόμα κι όταν αυτές είναι εξελληνισμένες
(με ελληνικά μενού και ρυθμίσεις) και η σημαιούλα μου δείχνει
ελληνικά, εμφανίζονται μόνο αγγλικοί χαρακτήρες (στο KWrite
για παράδειγμα).

 Υπάρχει κάποια λύση για το παραπάνω πρόβλημα;

 Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
         Σωτήρης.