Ελληνική σημαία, αλλά όχι ελληνικά

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sun Jun 22 03:13:01 EEST 2003

On Sun, Jun 22, 2003 at 01:26:30AM +0300, Sotiris Rentoulis wrote:
>  Αγαπητοί φίλοι,
>
>  Έχω εγκαταστήσει το SuSE 7.2 στον υπολογιστή μου. Μετά από
> κάποιες αρχικές ρυθμίσεις έχω σωστά ελληνικά στην κονσόλα
> με locale "el_GR". Στα Χ, όμως, αν και έχω ορίσει δύο γλώσσες
> στο πληκτρολόγιο, με αποτέλεσμα να φαίνεται το σημαιάκι που
> δείχνει τη γλώσσα (αγγλικά/ελληνικά) και να αλλάζει η γλώσσα
> με τον εξ ορισμού συνδυασμό πλήκτρων, δεν έχω ελληνικά στις
> διάφορες Χ εφαρμογές. Ακόμα κι όταν αυτές είναι εξελληνισμένες
> (με ελληνικά μενού και ρυθμίσεις) και η σημαιούλα μου δείχνει
> ελληνικά, εμφανίζονται μόνο αγγλικοί χαρακτήρες (στο KWrite
> [...]

  Βασικά, από πού ακριβώς τις όρισες τις γλώσσες στο πληκτρολόγιο; Από
κανένα κέντρο ελέγχου του KDE ή του GNOME; Σε τέτοιες περιπτώσεις,
γενικά χρειάζεται να ορίζεις μόνο μία γλώσσα, την ελληνική, και να
ορίζεις και από κάπου πώς αλλάζεις μεταξύ των group αυτής (που είναι
οι διαφορετικές διατάξεις, η αμερικάνικη και η ελληνική). Δηλαδή, αυτό
που μάλλον συμβαίνει τώρα είναι ότι, πατώντας το συνδυασμό πλήκτρων,
γυρίζεις μεταξύ αγγλικών και αγγλικών του ελληνικού layout.

  Εναλλακτικά, μπορείς να ρυθμίσεις τη γλώσσα απευθείας από το
XF86Config (οδηγίες θα βρεις εύκολα τόσο στα archives όσο και στο
web), ή να βάλεις κάποια διανομή με XFree86 4.3.0, όπου λογικά θα έχει
γίνει η μετάβαση στα single-group layout (παραμιλάω, μη δίνεις
σημασία), και τα πράγματα θα δουλεύουν όπως τα περίμενες.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr
+306976604701