Kernel 2.4.21 kai udf [super]mount

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Thu Jun 19 02:25:01 EEST 2003

On Thursday 19 June 2003 02:08, DJ Art wrote:
> Πώς ακριβώς πήγες να δείς το DVD ?? Και πώς ακριβώς πήγες να κάνεις
> mount το dvd ??

Με το xine. Αλλα έλεγε κατι μαλακίες ότι του έλειπε το κατάλληλο
plug-in για το πρωτόκολο dvd:/ . Μαλακίες, γιατί έχω δει dvd με το xine
μια χαρά.

> Εγώ θα πρότεινα να το κάνεις κάπως έτσι:
>
> /dev/hdd  /mnt/dvd  auto    ro,noauto,user,exec,iocharset=iso8859-7,
> codepage=869    0 0
>

> αν γράψεις στην κονσόλα επακριβώς:
>
> $ mount -t udf /mnt/dvd
>
> Δεν το κάνει mount ? Και αν όχι, με ποιό μήνυμα λάθους ??

Αυτή ήταν η πρώτη μου σκέψη. Το κάνει, αλλά πάλι δεν παίζει
το dvd :(
Αυτό είναι το πιο περίεργο.

Αν πάω να κάνω mount από το εικονίδιο του KDE, μου λέει
"bad filesystem, superblock, or too many filesystems mounted".

> Βαριέμαι να κάνω man mount για να σου κάνω paste τις συγκεκριμένες
Είναι στο man fstab, γι' αυτό δεν το βρήκα και μόνος μου...

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net