Kernel 2.4.21 kai udf [super]mount

DJ Art djart at linux.gr
Thu Jun 19 03:09:01 EEST 2003

On Thursday 19 June 2003 02:26, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Με το xine. Αλλα έλεγε κατι μαλακίες ότι του έλειπε το κατάλληλο
> plug-in για το πρωτόκολο dvd:/ . Μαλακίες, γιατί έχω δει dvd με το
> xine μια χαρά.

Χμμμ, κάτι μου λέει πως δεν είναι μαλακίες ....

> Αυτή ήταν η πρώτη μου σκέψη. Το κάνει, αλλά πάλι δεν παίζει
> το dvd :(

Κάντο mount -t udf  και στη συνέχεια κάνε ls /mnt/dvd/
Αν βλέπεις τα αρχεία μέσα εκεί (vob και ifo μέσα σε καταλόγους VIDEO_TS
AUDIO_TS  if I remember correct), τότε είναι οκ το udf support του
πυρήνα.

> Αυτό είναι το πιο περίεργο.

Αν όντως είναι οκ το support του πυρήνα, τότε .... μήπως όλως τυχαίως
όλα τα πρηγούμενα DVDs που είχες δεί με το Xine ήτανε non-CSS-ed ??
Και αυτό που πάς να δείς τώρα είναι CSS encrypted ??

Αν ναι, σίγουρα θα χρειαστείς το dvd plugin που προτείνει το xine, καθώς
και κάποια κατάλληλη lib
(αν κοιτάξεις στο site του xine, θα λέει ποιά lib θέλει. κάποια εκ των
libdvdread ή libcss ή κάτι τέτοιο).

Εκτός αν φταίει κάτι άλλο.

Μπορείς (αν δεν κάνει κόπο) να δοκιμάσεις το ίδιο dvd με τα mplayer και
ogle.

Αλλά πρώτα δές αν το mount δουλεύει σωστά.

> Είναι στο man fstab, γι' αυτό δεν το βρήκα και μόνος μου...

α, ναί, έστω.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering