Mencoder - greek subtitles

Antonis Faragitakis skatoulininis at yahoo.com
Sat Jul 26 18:47:19 EEST 2003

xerete!
den eimai xristis tou mplayer (molis egina logo tou dvd riping)
eida sto site tou mplayer (http://www.mplayer.hq) oti sto section
download (this masterpiece) iparxoun (Arial -)Greek fonts. mporei
gi'auto to logo na mi mporei na pareis ta subtitles. ta exeis katebasei!?

antonis
PS. tha kano kai ego ena testing kai tha se enimeroso