[RFC] fontconfig - greek orthography

Apollon Koutlides apollon at vizzavi.gr
Tue Jan 28 19:43:01 EET 2003

Christos Cheretakis wrote:

>   Μάλλον αυτή είναι η καλύτερη θεωρητική προσέγγιση... Οπότε για τα
> ελληνικά χρειάζονται τα εξής:
>
>  - νέα ελληνική, μονοτονική, που καλύπτεται από το el_GR.iso8859-7
>  - νέα ελληνική, πολυτονική, που θα μπορούσε να είναι el_GR.unicode
>  - αρχαία ελληνική (πολυτονική) που θα 'ταν πιθανότατα η grc_GR.unicode
>
>     Χ/

α) Πιθανότατα είναι πράγματι η καλύτερη θεωρητική (as opposed to
"πρακτική" προσέγγιση, αν και δεν είμαι βέβαιος αν χρειάζονται πράγματι
δύο διαφορετικές πολυτονικές προσεγγίσεις

β) Καλό θα ήταν ωστόσο να έχει και τη "στάμπα" κάποιου με τα τυπικά (και
ακόμα καλύτερα και με τα ουσιαστικά) προσόντα για να κάνει τέτοιες
κρίσεις. Κάνας γλωσσολόγος around;

γ) Τι μπορεί να γίνει άραγε για να προωθηθούν αυτές οι θέσεις; Κάποιο
διάβημα προς τον ΕΛΟΤ; Και από ποιον; Ο HELLUG θα μπορούσε άραγε να
επιτελέσει αυτή τη λειτουργία;

Απόλλων Κουτλίδης