[RFC] fontconfig - greek orthography

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Tue Jan 28 17:21:15 EET 2003

Panayiotis Christodoulou wrote:

>    Φυσικά και ανήκουν στην Ελληνική (νέα και παλαιά, πολυτονική ή όχι)!
> Το θέμα είναι αν το «fontconfig» χρειάζεται να κυττά αν υπάρχουν αυτά
> τα σύμβολα (δεξιά και αριστερή κεραία, υπογεγραμμένη και ερωτηματικό)
> για να αποφασίση αν μία γραμματοσειρά είναι αποδεκτή για την εμφάνισι
> iso-8859-7 ελληνικών.
>
>    Θυμίζω το γεγονός ότι πολλές ελληνικές γραμματοσειρές δεν περιέχουν
> αυτά τα σύμβολα, ενώ περιέχουν τα υπόλοιπα (γράμματα άτονα και
> τονισμένα κ.λπ.), και ως εκ τούτου το «fontconfig» δεν θεωρεί τις
> γραμματοσειρές αυτές κατάλληλες για τα iso-8859-7 ελληνικά κι έτσι ο
> [...]

   Μάλλον αυτή είναι η καλύτερη θεωρητική προσέγγιση... Οπότε για τα
ελληνικά χρειάζονται τα εξής:

  - νέα ελληνική, μονοτονική, που καλύπτεται από το el_GR.iso8859-7
  - νέα ελληνική, πολυτονική, που θα μπορούσε να είναι el_GR.unicode
  - αρχαία ελληνική (πολυτονική) που θα 'ταν πιθανότατα η grc_GR.unicode

	Χ/

--
   Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει                          /"\
   Πόσοι κρύβονται στη λάσπη θησαυροί         ASCII Ribbon Campaign \ /