[RFC] fontconfig - greek orthography

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Tue Jan 28 17:19:01 EET 2003

Panayiotis Christodoulou wrote:
> Στις Κυρ 26 Ιαν 2003 18:10, ο Christos Cheretakis έγραψε:

>    Λοιπόν. Κατέβασα από «Debian unstable» τα fontconfig, mozilla-xft,
> xft2, freetype 2.1.3 και ότι άλλο χρειαζόταν και παρατήρησα ότι
> πράγματι υπάρχει πρόβλημα. Η λύσι όμως που προτείνεις δεν φαίνεται να
> δουλεύη, εκτός κι αν κάτι δεν κάνω σωστά!

   Πρέπει να ομολογήσω ότι το ακροπερίμενα, γιατί παρόλο που στο
documentation για το dtd λέει για "glyphs which are allowed to contain
no data" (που μπορεί να σημαίνει ο,τιδήποτε), στο ενδεικτικό fonts.conf
όλοι οι χαρακτήρες που υπάρχουν στο αντίστοιχο tag είναι τα spaces από
τις διάφορες γλώσσες που υποστηρίζει το Unicode...

   Κρίμα :-(

	X/

--
   Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει                          /"\
   Πόσοι κρύβονται στη λάσπη θησαυροί         ASCII Ribbon Campaign \ /