[RFC] fontconfig - greek orthography

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Mon Jan 27 21:44:01 EET 2003

Στις Κυρ 26 Ιαν 2003 18:10, ο Christos Cheretakis έγραψε:

>    Από μια πρώτη, πρόχειρη και γρήγορη ματιά που έριξα στον κώδικα
> και τα manpages, νομίζω πως ένα απόσπασμα της μορφής:
>
>    <config>
>      <blank>
>        <int>0x374</int>
>        <int>0x375</int>
>        <int>0x37a</int>
>        <int>0x37e</int>
>      </blank>
>    </config>
>
> στο fonts.conf έχει το ίδιο αποτέλεσμα κι είναι κατά τη γνώμη μου πιο
> αποδεκτό ως προσωρινό work-around...
>
> 	Χ/

   Λοιπόν. Κατέβασα από «Debian unstable» τα fontconfig, mozilla-xft,
xft2, freetype 2.1.3 και ότι άλλο χρειαζόταν και παρατήρησα ότι
πράγματι υπάρχει πρόβλημα. Η λύσι όμως που προτείνεις δεν φαίνεται να
δουλεύη, εκτός κι αν κάτι δεν κάνω σωστά!

ο Sarantis Paskalis έγραψε:

>Για όποιον θέλει να δοκιμάσει τα μεταλλαγμένα πακέτα (compiled στο
>τελευταίο beta της Red Hat phoebe 8.0.93):
>
>http://cgi.di.uoa.gr/~paskalis/rpms/fontconfig-2.1-3.1.i386.rpm
>http://cgi.di.uoa.gr/~paskalis/rpms/fontconfig-devel-2.1-3.1.i386.rpm
>
>και το αντίστοιχο πηγαίο rpm για αυτούς με διαφορετικές εκδόσεις:
>
>http://cgi.di.uoa.gr/~paskalis/rpms/fontconfig-2.1-3.1.src.rpm

διόρθωσα τα αρχεία el.orth και fclang.h με τον τρόπο που προτείνεις στο
πηγαίο rpm, έχτισα και εγκατέστησα το πακέτο και φαίνεται να
διορθώνεται το πρόβλημα εκτός φυσικά από το θέμα τού «ελληνικού
ερωτηματικού 037e» που δεν το είχες λάβει υπ' όψιν σου.

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr