[Off topic] [RFC] fontconfig - greek orthography

fateswarm admin at www0.org
Tue Jan 28 06:46:01 EET 2003

On Tue, Jan 28, 2003 at 03:43:15AM +0200, Panayiotis Christodoulou wrote:
> Κι εδώ μου δίνεται η ευκαιρία να αναφέρω το
> τραγελαφικό γεγονός ότι στο πρότυπο «Unicode» η πολυτονική γραφή
> αναφέρεται ως αρχαία και βυζαντινή μόνο. Αν ήταν έτσι τότε εγώ και
> αρκετοί άλλοι Έλληνες που γράφουμε πολυτονικά θα πρέπη να είμαστε
> τουλάχιστον 600 ετών! Να τα χιλιάσουμε! :-)

Έχω μια απορία. Γιατί από τη στιγμή που το κυριότερο επιχείρημα των
υποστηρικτών της πολυτονικής είναι ότι με το πολυτονικό ορίζεται μία
συγκεκριμένη ακουστική στις λέξεις η οποία είτε δεν χρησιμοποιείται
πια είτε δεν έχει διασωθεί, συνεχίζετε να την υποστηρίζετε;

Ρομαντισμός απλά(σεβαστό), ή κάτι μου διαφεύγει;