[RFC] fontconfig - greek orthography

Christos Cheretakis xalkina at otenet.gr
Sun Jan 26 18:45:02 EET 2003

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Ερμ, σε τέτοιες περιπτώσεις, είναι σημαντικό να μην βλέπουμε το
> δέντρο και χάνουμε το δάσος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το ζήτημα δεν
> είναι κατά πόσον κάποιοι χαρακτήρες χρησιμοποιούνται καθόλου ή όχι για
> την ελληνική γραφή· το θέμα είναι, ποιους χαρακτήρες πρέπει
> *οπωσδήποτε* να έχει μια γραμματοσειρά, για να θεωρείται αποδεκτή για
> την εμφάνιση των ελληνικών. Ε λοιπόν, όχι, εγώ τουλάχιστον δε νομίζω
> ότι οι συγκεκριμένοι χαρακτήρες εμπίπτουν σε αυτήν την κατηγορία. Α,
> για την ακρίβεια, οι χαρακτήρες που κάνουν τη ζημιά είναι τέσσερις, οι
> εξής:

> [...]

   Από μια πρώτη, πρόχειρη και γρήγορη ματιά που έριξα στον κώδικα και
τα manpages, νομίζω πως ένα απόσπασμα της μορφής:

   <config>
     <blank>
       <int>0x374</int>
       <int>0x375</int>
       <int>0x37a</int>
       <int>0x37e</int>
     </blank>
   </config>

στο fonts.conf έχει το ίδιο αποτέλεσμα κι είναι κατά τη γνώμη μου πιο
αποδεκτό ως προσωρινό work-around...

	Χ/

--
   Λες κι η στάθμη της αγάπης πάει να βρει                          /"\
   Πόσοι κρύβονται στη λάσπη θησαυροί         ASCII Ribbon Campaign \ /