ACPI - general question

Alexandros Papadopoulos apapadop at cmu.edu
Fri Jan 24 08:20:01 EET 2003

On Thursday 23 January 2003 18:23, Constantinos Antoniou wrote:
<snip>
> -- Αυτή τη στιγμή, εγώ το μόνο που έχω στο Compaq Presario 1700T μου
> είναι ότι με κάτι patches και τέτοια οταν το κάνω shutdown κάνει
> power off μόνο του (δηλ. δεν χρειάζεται να πατήσω το κουμπάκι για να
> σταματήσει το ρεύμα).

IBM Thinkpad T23 εδώ, με stock Red Hat 8.0 (τα ίδια ίσχυαν και όταν είχα
το 7.3)

Ναι, κλείνει χωρίς το κουμπί στο poweroff.

> -- Άλλοι έχουν τη δυνατότητα να δουν το επίπεδο της μπαταρίας τους,
> να δούν/αλλάξουν την ταχύτητα του επεξεργαστή, ισως και να παίξουν με
> τα ανεμιστηράκια (α, και θερμοκρασία). Το να βλέπω τι γίνεται με τη
> μπαταρία θα ήταν χρήσιμο και για μένα, και να σας πω την αλήθεια με
> κανα πιο καινούργιο patch kai 2.4.20 ίσως κάτι γίνεται... Εγώ, btw,
> έχω 2.4.19...

Καλά τα λες...
[alex at helios ~]$ apm
AC on-line, battery charging: 28%

Επίσης μου παραπονιέται με xmessage από τον apmd όταν η μπαταρία πέφτει
κάτω του 10%, και κάνει sleep με το έτσι θέλω όταν είναι κοντά στο 2%.

[alex at helios ~]$ cat /proc/cpuinfo
processor       : 0
vendor_id       : GenuineIntel
cpu family      : 6
model           : 11
model name      : Intel(R) Pentium(R) III Mobile CPU      1000MHz
stepping        : 1
cpu MHz         : 999.178

Αυτό το cpu MHz είμαι εξοργιστικά σίγουρος ότι το έχω δει να κατεβαίνει
στα 700ΜΗz σε φάση που ζούσα από τη μπαταρία, αλλά τώρα *δεν* μου κάνει
τη χάρη να κάνει step down. Μπορεί να είναι η αναβάθμιση του πυρήνα που
το χάλασε.

Με το step down η μπαταρία κρατάει περίπου 3 ώρες (χωρίς πολύ disk I/O
και λειπά ενεργοβόρα), αλλά τώρα βγάζει μετά βίας 2+ ώρες.

> -- Τα ωραία αρχίζουν με swsp και τέτοια. Ή suspend-to-ram, το οποίο
> αν το καταλαβαίνω είναι καλύτερο (αυτό δεν είναι που κάνουν τα apple
> και κοιμούνται/ξυπνάνε σε 1sec?)

Γιατί μόνο τα Apple; Εντάξει, όχι 1'', αλλά σε 4-5'' το Thinkpad μου
πέφτει για ύπνο, και σε άλλα 2-3'' επανέρχεται. Μπορείς επίσης να
κάνεις hibernate (suspend to disk a-la Windows), το οποίο όμως θέλει
dedicated fat partition και απλά δεν αξίζει. Αν θες να το ψάξεις όμως,
ρίξε μια ματιά στο
http://www.physics.gla.ac.uk/~alford/thinkpad/T23_RH73.html#apm

> Η RedHat[0] έχει βάλει ACPI στις τελευταίες beta (και νομίζω έχει ήδη
> και η Mandrake?[0]). Αυτό τι υποτίθεται ότι καλύπτει?

Απ'ότι φαίνεται, τουλάχιστον από τόσο παλιά όσο το 7.3, η Red Hat έκανε
δουλειά. Φυσικά το ότι υποστηρίζεται ένα laptop δεν σημαίνει ότι
υποστηρίζονται τα πάντα, αλλά δίνει σαφώς ελπίδες :-)

- -Α
- --
http://andrew.cmu.edu/~apapadop/pub_key.asc
3DAD 8435 DB52 F17B 640F  D78C 8260 0CC1 0B75 8265