ACPI - general question

Constantinos Antoniou costas at MIT.EDU
Fri Jan 24 01:22:02 EET 2003

Ορμώμενος από ένα άλλο thread, ήθελα να κάνω μια ερώτηση: Ποιό είναι ένα
καλό/βέλτιστο σενάριο για ACPI σε laptop αυτή τη στιγμή? Τι να περιμένει
κανείς μέσα σε ένα εξάμηνο? Τι αποκλείεται στο προβλεπόμενο μέλλον?

Και για να γίνω συγκεκριμένος:
-- Αυτή τη στιγμή, εγώ το μόνο που έχω στο Compaq Presario 1700T μου
είναι ότι με κάτι patches και τέτοια οταν το κάνω shutdown κάνει power
off μόνο του (δηλ. δεν χρειάζεται να πατήσω το κουμπάκι για να
σταματήσει το ρεύμα).
-- Άλλοι έχουν τη δυνατότητα να δουν το επίπεδο της μπαταρίας τους, να
δούν/αλλάξουν την ταχύτητα του επεξεργαστή, ισως και να παίξουν με τα
ανεμιστηράκια (α, και θερμοκρασία). Το να βλέπω τι γίνεται με τη
μπαταρία θα ήταν χρήσιμο και για μένα, και να σας πω την αλήθεια με κανα
πιο καινούργιο patch kai 2.4.20 ίσως κάτι γίνεται... Εγώ, btw, έχω
2.4.19...
-- Τα ωραία αρχίζουν με swsp και τέτοια. Ή suspend-to-ram, το οποίο αν
το καταλαβαίνω είναι καλύτερο (αυτό δεν είναι που κάνουν τα apple και
κοιμούνται/ξυπνάνε σε 1sec?)

Η RedHat[0] έχει βάλει ACPI στις τελευταίες beta (και νομίζω έχει ήδη
και η Mandrake?[0]). Αυτό τι υποτίθεται ότι καλύπτει?

Καμία εμπειρία?

Ευχαριστώ,

Κώστας

[0] no flamewar intended.