ACPI - general question

Constantinos Antoniou costas at MIT.EDU
Fri Jan 24 17:22:02 EET 2003

On Fri, 2003-01-24 at 01:18, Alexandros Papadopoulos wrote:

> On Thursday 23 January 2003 18:23, Constantinos Antoniou wrote:
> <snip>
>
> IBM Thinkpad T23 εδώ, με stock Red Hat 8.0 (τα ίδια ίσχυαν και όταν είχα
> το 7.3)
>
> Ναι, κλείνει χωρίς το κουμπί στο poweroff.

> Καλά τα λες...
> [alex at helios ~]$ apm
> AC on-line, battery charging: 28%
>
> Επίσης μου παραπονιέται με xmessage από τον apmd όταν η μπαταρία πέφτει
> κάτω του 10%, και κάνει sleep με το έτσι θέλω όταν είναι κοντά στο 2%.

Ναι, αλλά αυτό είναι με APM, σωστά? Το δικό μου μηχανάκι δεν έχει apm
οπότε πρέπει να αγωνιστώ με ACPI :(

> [...]
> cpu MHz         : 999.178
>
> Αυτό το cpu MHz είμαι εξοργιστικά σίγουρος ότι το έχω δει να κατεβαίνει
> στα 700ΜΗz σε φάση που ζούσα από τη μπαταρία, αλλά τώρα *δεν* μου κάνει
> τη χάρη να κάνει step down. Μπορεί να είναι η αναβάθμιση του πυρήνα που
> το χάλασε.
>
> Με το step down η μπαταρία κρατάει περίπου 3 ώρες (χωρίς πολύ disk I/O
> και λειπά ενεργοβόρα), αλλά τώρα βγάζει μετά βίας 2+ ώρες.

> Γιατί μόνο τα Apple; Εντάξει, όχι 1'', αλλά σε 4-5'' το Thinkpad μου
> πέφτει για ύπνο, και σε άλλα 2-3'' επανέρχεται. Μπορείς επίσης να

Κάτω από linux? Σε win κάνει και το δικό μου. Αλλά σε linux? Αν και ότι
εμπειρία έχεις εσύ θα είναι απο APM (αφού από ότι φαίνεται το δικό σου
αυτό υποστηρίζει). Στο πορηγούμενο μου (Armada E500) δούλευε οκ το
suspend (ειχε APM). Τώρα αν έκανε 4-5 ή πιο πολλά δευτερόλεπτα δεν το
πολυθυμάμαι, αλλά μια φορά το boot/shutdown κάθε φορά το γλύτωνα.

> κάνεις hibernate (suspend to disk a-la Windows), το οποίο όμως θέλει
> dedicated fat partition και απλά δεν αξίζει. Αν θες να το ψάξεις όμως,
> ρίξε μια ματιά στο
> http://www.physics.gla.ac.uk/~alford/thinkpad/T23_RH73.html#apm

Ευχαριστώ, θα το κοιτάξω.

Κώστας