MPlayer & μαύροι υπότιτλοι

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Thu Jan 23 11:22:01 EET 2003

Fanurgakis Manolis wrote:
> Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω και δεν μπορώ να λύσω είναι το ότι ο
> mplayer εμφανίζει με μαύρο (=>δυσανάγνωστοι) χρώμα τους υπότιτλους.
> (Χρησιμοποιώ την επιλογή -sid X για την εμφάνιση των υπότιτλων.)

Χρειάζεται να δώσεις σαν παράμετρο το αρχείο ifo (το οποίο περιέχει
πληροφορίες για γλώσσες και χρώματα)
για το συγκεκριμένο title που θες. Συνήθως είναι κάτι σαν vts_0x_0.ifo
με x τον αριθμό του title. Με ποιο πρόγραμμα τράβηξες το dvd στο δίσκο;
Το transcode και το SmartRipper (Win) που έχω δοκιμάσει αντιγράφουν και
τα ifo. Όταν το βρεις δώσε "-sid x -ifo /path/to/ifo/file/koko.ifo".

--
The man thinks ... the horse thinks ... the sheep thinks ...
the cow thinks ... the dog thinks ...

The fish doesn't think ... the fish is mute, expressionless ...
The fish doesn't think because the fish knows everything ...

- Diamonds are for ever ...