[Solved] MPlayer & μαύροι υπότιτλοι

Fanurgakis Manolis mfano at softhome.net
Thu Jan 23 17:59:01 EET 2003

On Thursday 23 January 2003 11:25, you wrote:
> [...]
 mplayer εμφανίζει με μαύρο (=>δυσανάγνωστοι) χρώμα τους

> Χρειάζεται να δώσεις σαν παράμετρο το αρχείο ifo (το οποίο περιέχει
> πληροφορίες για γλώσσες και χρώματα)
> για το συγκεκριμένο title που θες. Συνήθως είναι κάτι σαν
> vts_0x_0.ifo
 με x τον αριθμό του title. Με ποιο πρόγραμμα τράβηξες

mplayer -dvd X -dumpstream -dumpfile storm.stream

> το dvd στο δίσκο; Το transcode και το SmartRipper (Win) που έχω
> δοκιμάσει αντιγράφουν και τα ifo. Όταν το βρεις δώσε "-sid x -ifo
> /path/to/ifo/file/koko.ifo".

Ναι, έχεις δίκιο. Αντέγραψα τα vts_0?_0.ifo από το dvd και τα
χρησιμοποίησα στον mencoder.

Με το vts_02_0.ifo μου έβγαλε εντάξει τους υπότιτλους.

Σ' ευχαριστώ πολύ.