[SOLVED] Dial-out server

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Wed Jan 22 21:46:13 EET 2003

Nikolaos Dionysopoulos wrote:

> Χαιρετώ την λίστα!
>
> Μετά από πρόσφατη αναβάθμιση αποφάσισα να αξιοποίησω το παλιό καλό μου
> μηχάνημα σαν σπιτικό server πολλαπλών χρήσεων. Ενώ τα έχω στήσει όλα
> ωραία και καλά, έχω "κολλήσει" σε ένα σημείο.

[snip]

> Ζητώ συγνώμη για το εκτενές και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Σας ευχαριστώ όλους όσους απαντήσατε. Πραγματικά μου δώσατε πολλές ιδέες
για το πως θα δουλέψει. Προς το παρόν προσανατολίζομαι να στέλνω το
wvdial στο background και όταν θέλω να αποσυνδεθώ, να σκοτώνω το ppp με

kill -s 15 $(cat /var/run/ppp0.pid)

Πάντος όσο απλό και να λέτε ότι είναι το IP MASQ, στην πρώτη απόπειρα τα
έκανα μαντάρα. Χμ... Μάλλον πρέπει να καθήσω να διαβάσω πιο καλά τα
how-to :)

--
Nikolaos Dionysopoulos
Student of Mechanical Engineering @ AUTh, Greece