Dial-out server [REVISITED]

Nikolaos Dionysopoulos nikosdion at in.gr
Thu Jan 23 11:46:01 EET 2003

Nikolaos Dionysopoulos wrote:

[snip]

> για το πως θα δουλέψει. Προς το παρόν προσανατολίζομαι να στέλνω το
> wvdial στο background και όταν θέλω να αποσυνδεθώ, να σκοτώνω το ppp με
>
> kill -s 15 $(cat /var/run/ppp0.pid)
>
> Πάντος όσο απλό και να λέτε ότι είναι το IP MASQ, στην πρώτη απόπειρα
> τα έκανα μαντάρα. Χμ... Μάλλον πρέπει να καθήσω να διαβάσω πιο καλά τα
> how-to :)

Τελικά διάβασα τα how-to, το πρόβλημα δεν ήταν με το MASQ, αυτό τελικά
ήταν το μόνο που δούλευε σωστά :) Απλά είχα κάνει στον server default
route τον εαυτό του (μην με ρωτήσει κανείς γιατί, ούτε εγώ ξέρω τι
ακριβώς *δεν* σκεφτόμουν εκείνη την ώρα). Τώρα όλα δουλεύουν μια χαρά,
αυτό το post το γράφω στον client με το modem να είναι πλέον πάνω στον
server.

BTW, Ο Βασίλη Βασαΐτης μου είπε να χρησιμοποιήσω masqdialer. Το
κατέβασα, το έκανα compile κανονικότατα (έκδοση 0.5.5), αλλά αν πάω να
βάλω userallow στο αρχείο ρυθμίσεων, μπερδεύεται και δεν διαβάζει καμία
ρύθμιση. Είπα να βάλω την stable έκδοση (0.1.0), αλλά αυτή δεν μου έκανε
compile λόγω ασυμβατότητας compiler. Καμία ιδέα; Μήπως να καθήσω να
γράψω εγώ κάτι αντίστοιχο, from scratch; :>

TIA,
--
Nikolaos Dionysopoulos
Student of Mechanical Engineering @ AUTh, Greece