Dial-out server

Βασιλειου Σπυρος alfadeck at freemail.gr
Wed Jan 22 19:56:01 EET 2003

> [...]
> ανοίγω τον mailer του Mozilla να συνδέεται στο Internet χωρίς να με
> ρωτάει αν θέλω). Αυτό που σκέφτηκα είναι να τρέχω κάποιο πρόγραμμα
> σύνδεσης στο Internet κάνοντας login στον server από το καινούργιο
> μηχάνημα μέσω telnet.
>
> Απ'ότι διαπίστωσα το wvdial κάνει εξαιρετική δουλειά στη σύνδεση, αλλά
> ξεκινάει interactive. Εγώ είχα κατά νου να ξεκινάω τη σύνδεση μέσω
> telnet, να κλείνω το telnet, να σερφάρω, να ξανανοίγω το telnet και να
> κλείνω την σύνδεση. Γίνεται αυτό με το wvdial? Το man δεν με διαφώτισε

Αν και δεν ξερω το wvdial εχω κανει τα πραγματα πολυ πιο απλα σπιτι μου.
Με απλο pppsetup εχω στησει το dial-link και απλα ενα ppp-on ανοιγει την
συνδεση (μεσα απο telnet). Κλεινω telnet και κανω την δουλεια μου και μετα
οταν θελω να κλεισω ενα ppp-off και εκλεισε! Μειονεκτημα της μεθοδου ειναι
οτι δουλευει μονο για ενα configuration συνδεσης και οχι για πολλα!

> Επίσης, για τη δουλειά που θέλω να κάνω, θα χρειαστώ IP-Masquerading? Το
> σχετικό how-to το διάβασα και εκεί -μάλλον- κατέληξα, αλλά μια δεύτερη
> γνώμη από κάποιον πιο έμπειρο σε δίκτυα δεν είναι ποτέ κακή :)

Βασικα θες Ipchains με το αντιστοιχο compile μεσα στον kernel.
Στην συνεχεια εκτελεις το Ipchains με τις αναλογες παραμετρους για να
στησεις το firewall (ετσι λεγεται αυτο που θα κανεις).
Mειονεκτημα ειναι οτι δεν περνανε ολα τα πρωτοκολλα και οι θυρες
πχ Νetmeeting θελει τα δικα του για να παιξει.

Στην διαθεση σου για να στησεις το δικτυο σου.

Βασιλειου Σπυρος