Enswmatwsh Greek-Type1 fonts se LaTeX [SOLVED]

Yannis Mitsos gmitsos at telecom.ntua.gr
Sun Jan 19 14:14:01 EET 2003

Γειά,

>α)   Πήγαινε στην διεύθυνσι
>http://www.ctan.org/tex-archive/fonts/greek/cb/?action=/tex-archive/fonts/greek/
>και κατέβασε τις «type1» γραμματοσειρές που αντιστοιχούν στις
>προκαθορισμένες ελληνικές γραμματοσειρές «cbgreek» της ελληνικής
>επιλογής τού «babel» (δηλ. το αρχείο type1.tar.gz - ναί, ξέρω, είναι
>λίγο μεγάλο!).

Αρχικά βρήκα και εγώ τα kerkis και τα εγκατέστησα επιτυχώς. Έπειτα από
ψάξιμο βρήκα και το πακέτο textrace το οποίο μετατρέπει μια bitmap
γραμματοσειρά σε type1. Το μοναδικό πρόβλημα είναι ότι για να μετατρέψει
τις 900 γραμματοσειρές του cbgreek χρειάζεται περίπου 24 ώρες!!!! και
ουσιαστικά  περίμενα να τελειώσει η διαδικασία για να σας ενημερώσω.
Προφανώς και το URL που έστειλες θα περιέχει τα ίδια fonts.

>γραμματοσειρών που υπάρχουν στην παραπάνω διεύθυνσι είναι προβληματική
>(grml1000.pfb). Γράψε μου αν θέλεις να σου στείλω την διορθωμένη.

Στείλε και την γραμματοσειρά να την έχουμε :-)

Γιάννης