Enswmatwsh Greek-Type1 fonts se LaTeX

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Sat Jan 18 19:21:01 EET 2003

Στις Τετ 15 Ιαν 2003 13:31, ο/η Yannis Mitsos έγραψε:
> Geia,
>
> Pws einai dynaton na para8xei ena arxeio .pdf to opoio na exei swsta
> enswmatwmena Type1 Ellhnika fonts?
>
> Otan tsekarw apo ton acrobat tis idiothtes tou File gia ta fonts exw:
> CMR17 (Type1)
> A     (Type3)
> CMR10 (Type1)
>

> Ti sto kalo einai auto to A font pou einai kai Type 3 ???
> H idia akribws diadikasia me mono aggliko keimeno paragei apsoga
> apotelesmata.
>
> To apotelema einai oti ston acrobat reader ta Ellhnika fainontai
> [...]

α)   Πήγαινε στην διεύθυνσι
http://www.ctan.org/tex-archive/fonts/greek/cb/?action=/tex-archive/fonts/greek/
και κατέβασε τις «type1» γραμματοσειρές που αντιστοιχούν στις
προκαθορισμένες ελληνικές γραμματοσειρές «cbgreek» της ελληνικής
επιλογής τού «babel» (δηλ. το αρχείο type1.tar.gz - ναί, ξέρω, είναι
λίγο μεγάλο!). Δημιούργησε έναν κατάλογο π.χ.
/usr/share/texmf/fonts/type1/public/cbgreek και βάλε τις γραμματοσειρές
σ' αυτόν. Κατέβασε το αρχείο cbgreek.map από τον υποκατάλογο dvips της
παραπάνω διευθύνσεως. Θα πρέπει να αντιγράψεις τα περιεχόμενα του
αρχείου στο αρχείο psfonts.map που βρίσκεται κάπου στον κατάλογο
/usr/share/texmf/dvips/config/ ή μπορείς να αντιγράψεις το αρχείο
cbgreek.map στον παραπάνω κατάλογο, να προσθέσεις cbgreek.map στα
common_modules του αρχείου updmap και να δώσεις την εντολή ./updmap από
μπορείς εσύ ο ίδιος να φτιάξεις τις «type1» γραμματοσειρές μέσω του
προγράμματος «textrace» (αυτό έχω κάνει εγώ). ΠΡΟΣΟΧΗ: μία εκ των
γραμματοσειρών που υπάρχουν στην παραπάνω διεύθυνσι είναι προβληματική
(grml1000.pfb). Γράψε μου αν θέλεις να σου στείλω την διορθωμένη.

β)  Μπορείς να κατεβάσεις τις γραμματοσειρές «kerkis» από την διεύθυνσι
που σου έδωσε κάποιο άλλο παιδί και ν' ακολουθήσεις τις οδηγίες που
υπάρχουν στην διεύθυνσι αυτή.

Για οποιεσδήποτε απορίες στείλε μήνυμα!

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου