Enswmatwsh Greek-Type1 fonts se LaTeX [SOLVED]

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Sun Jan 19 23:51:01 EET 2003

Στις Κυρ 19 Ιαν 2003 14:15, ο Yannis Mitsos έγραψε:
> Γειά,

> Αρχικά βρήκα και εγώ τα kerkis και τα εγκατέστησα επιτυχώς. Έπειτα
> από ψάξιμο βρήκα και το πακέτο textrace το οποίο μετατρέπει μια
> bitmap γραμματοσειρά σε type1. Το μοναδικό πρόβλημα είναι ότι για να
> μετατρέψει τις 900 γραμματοσειρές του cbgreek χρειάζεται περίπου 24
> ώρες!!!! και ουσιαστικά  περίμενα να τελειώσει η διαδικασία για να

   Εγώ έκανα κάτι λιγότερο από 48 ώρες:-)

> σας ενημερώσω. Προφανώς και το URL που έστειλες θα περιέχει τα ίδια
> fonts.

   Ακριβώς! Απλά ο Απόστολος Συρόπουλος πέρασε τις γραμματοσειρές και
κ.λπ.) αλλά και χωρίς αυτά είναι μια χαρά!

> Στείλε και την γραμματοσειρά να την έχουμε :-)
>
> Γιάννης

   Σου την στέλνω σε προσωπικό μήνυμα (είναι αυτή που μου έστειλε ο Α.
Συρόπουλος όταν του ανέφερα το πρόβλημα), αλλά αφού τις φτιάχνεις μόνος
σου με το «textrace» μάλλον δεν θα την χρειαστείς! :-)

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου
pchristo73 at yahoo.gr