Help with PPP

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Mon Jan 13 18:06:03 EET 2003

* Papadogiannakis Vagelis <papas at wise.gr> [2003-01-13 11:31]:

> episis, an xrisimopoeiis netmod prepei na valeis
>
> nobsdcomp
> nodeflate

Συνδέομαι με μόντεμ, δεν έχω ISDN. Τώρα που δοκίμασα όμως, συνδέθηκε.
Μάλλον από την άλλη μεριά είχε αλλάξει κάτι, και το διόρθωσαν.

Είχα ρωτήσει εδώ αντί να τους πάρω τηλέφωνο, γιατί σκέφτηκα ότι αν ήταν
γενικό πρόβλημα αποκλείεται να κρατούσε τρεις μέρες και να μην το
έφτιαχναν, κι αν ήταν πρόβλημα ειδικά με το pppd μάλλον δε θα ήξεραν να
με βοηθήσουν. Ποιος ξέρει...

Ευχαριστώ πάντως για τις ιδέες.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr