Help with PPP

Alexandros Vellis avel at users.sourceforge.net
Mon Jan 13 18:56:03 EET 2003

On Mon, 13 Jan 2003 15:56:29 +0000 (UTC)
Αλέξανδρος Διαμαντίδης <adia at hellug.gr> wrote:

> Είχα ρωτήσει εδώ αντί να τους πάρω τηλέφωνο, γιατί σκέφτηκα ότι αν
> ήταν γενικό πρόβλημα αποκλείεται να κρατούσε τρεις μέρες και να μην το
> έφτιαχναν, κι αν ήταν πρόβλημα ειδικά με το pppd μάλλον δε θα ήξεραν
> να με βοηθήσουν. Ποιος ξέρει...

Καλύτερα που δεν πήρες τηλέφωνο. Έχω πάρει τηλέφωνο στη HOL, σχετικά με
dialup ISDN πρόβλημα. Η απάντησή τους ήταν ότι "Δεν υποστηρίζουμε Linux"
(πριν καν προλάβω να τελειώσω το ερώτημά μου).

Τελικά το πρόβλημα ήταν με το Netmod που έκανε τα γνωστά με τα LCP.
Απενεργοποίησα τα σχετικά options του pppd (π.χ. lcp-echo-interval 0)
και δούλεψε υπέροχα. Αλλά η απάντηση του support τους μού κάθησε στο
στομάχι. :-/

Αλέξανδρος